دومین دوره آموزشی چالش های معاصر فراروی جهان اسلام

دومین دوره آموزشی چالش های معاصر فراروی جهان اسلام
بهمن 23, 1398
141 بازدید

حجت الاسلام احمد کوثری مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی دارالإعلام لمدرسة اهل البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزشی جدید ویژه طلاب و دانشجویان غیر ایرانی خبرداد و اظهار داشت: این دوره با همکاری پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌ شود. وی افزود: دومین دوره دانش افزایی «چالش های معاصر فراروی جهان اسلام» […]

حجت الاسلام احمد کوثری مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی دارالإعلام لمدرسة اهل البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزشی جدید ویژه طلاب و دانشجویان غیر ایرانی خبرداد و اظهار داشت: این دوره با همکاری پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌ شود.

وی افزود: دومین دوره دانش افزایی «چالش های معاصر فراروی جهان اسلام» با همکاری مؤسسه دارالاعلام با مرکز اسناد فرهنگی آسیای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و همچنین پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام کوثری با بیان این که این دوره ویژه دانشجویان و طلاب غیر ایرانی خواهد بود، یادآور شد: در حقیقت محور بحث این دوره چالش های معاصر فراروی جهان اسلام با تأکید بر نظریه تقریب مذاهب اسلامی است و ما در این دوره از اساتید برجسته ای بهره خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: از جمله مدرسان این دوره سید منذر حکیم رییس پژوهشکده «الذریه‌النبویه» و از اساتید سطوح عالیه و خارج حوزه علمیه قم، حجج اسلام والمسلمین علی اصغر اوحدی مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و بنده به عنوان مدیر مؤسسه دارالاعلام هستیم.

مدیر مؤسسه دارالإعلام اضافه کرد: همچنین در این دوره دکتر کامیار صداقت ثمر حسینی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر حجت حیدری استاد و پژوهشگر مهدویت و فرق انحرافی نیز تدریس خواهند داشت.

وی با اشاره به مکان و شیوه برگزاری کلاس ها خاطرنشان کرد: مکان برگزاری دوره نیز پژوهشگاه مطالعات تقریبی واقع در قم، بلوار 15 خرداد، جنب اداره حج و زیارت خواهد بود و دوره مذکور نیز روز شنبه 26 بهمن ماه از ساعت 16 تا 18 آغاز شده و مجموعا 15 جلسه به استثنای پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به ویژگی های حضور در این دوره نیز عنوان کرد: به افرادی که در دوره یاد شده شرکت کرده و موفق به اتمام آن شوند گواهینامه معتبر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه اعطا خواهد شد.

برچسب‌ها:, ,